lørdag 17. mars 2012

Ferie & Uluru

Da jeg var ferdig med alle midt eksamene mine på fredag, måtte jeg feire litt, så tok meg en tur på Max Brenner Chocolate Bar. Som dere skjønner fra navnet er sjokolade en viktig ingrediens på denne restauranten :D Man kan få belgisk vaffel med smeltet sjokolade, jordbær, banan og is:
Nam nam
eller pannekaker med sjokolade og banan, var også noe pizza med sjokolade, og mange fler. Tok meg "bare" en belgisk vaffel med sjokolade, men godt var det! Må få med jentene dit en gang, og virkelig prøve den ut :) Man må kunne spante på seg en sånn opplevelse også ;)

I mogren tidlig drar jeg avgårde til Alice Springs og Uluru for 5 dager. Gleder meg veldig, vet ikke helt hva jeg går til, men blir nok utrolig mye fin natur og en Suzanne som går amok med kamera, hehe! Så da blir det en liten uke uten oppdateriger for dere. Er heller ikke dekning for mobilen der ute i ødemarken, så dette blir spennende! :D


Nå skal jeg pakke ferdig, også skal jeg kose meg med litt jordbær og chips før jeg legger meg :)

Igjen - håper alt står bra til hjemme
Savner dere alle!
 - Suzanne 

3 kommentarer: