mandag 27. februar 2012

Long time no see ♥


Hei igjen dere!
Er en stund siden sist nå. I know, dårlig bloggings her – jeg skal prøve å skjerpe meg litt, ok? :)
Grunnen til at det ikke har blitt så mye blogging er rett og slett det at det ikke har skjedd noe veldig spesielt, som jeg føler jeg er nødt til å blogge om. Men dere kan jo få en liten update fra uken min likevel.

Mandag (20.feb)
Var selvfølgelig på skolen først, ikke mye gøy som skjer der. Bare eksamens forberedelser, fått oppgaven i engelsk, og får oppgaver å øve til i ex.fac og ex.fil på fredag. Ja, jeg går visst faktisk på skole her nede.. Etter skolen gikk vi ned på vår vanlige plass på gresset (rett ovenfor stranden), er supert der. Nydelig utsikt også slipper man all sanden ;) 2 fluer i 1 smekk! Om kvelden slappet vi av med en god porsjon Sex and The City episoder, kos!

Tirsdagen var veldig lik mandagen, bortsett fra at vi tok oss en liten tur ut på Bondi om kvelden. Var veldig kjekt.
Onsdag hadde vi fri fra skolen, fordi Gateway arrangerte tur til et badeland, men siden ingen meldte seg på, ble den avlyst. Vi badet heller på Bondi Beach vi Egentlig skulle vi på innflyttningsfest til noen på Bondi, men pga noe tull med når de fikk flytte inn, ble den avlyst – så da hadde vi isteden et lite vors hos oss, før vi dro ned på Bondi Hotel. Kjekk kveld med en god gjeng!
Torsdag var det skole igjen, men på fredag hadde vi ex.fil folka fri – digg! Jeg fikk en sterk trang ti å komme meg ut av Bondi denne dagen, så jeg dro inn til byn, bla for å fikse legetimen-utlegget mitt med Europeiske, kjempe hyggelig dame som hjalp meg! Og siden jeg og Christoffer hadde 3 års dag, måtte vi jo ut på byn i dag også! Hehe! Ble bare en liten tur, siden vi hadde planer om å dra på byn med Andreas og de på lørdag. Det var kjekt!
Søndag var jeg så utrolig sliten, at jeg var bare inne hele dagen. Så på film og masse Sex and The City. Deilig med en slik dag også, trengte det!

I dag, mandag 27.feb, var det skole, og det blir det nok de neste dagene også. Utenom torsdag da, da er det tur til Canberra med Gateway, blir kjekt å få sett hovedstaden også.
Vi snakkes etter Canberra


Håper alt står bra til hjemme Dere har vel vinterferie nå…? Stå massssssse på ski for meg da!! Savner det, utrolig nok..!


 Savner faktisk ski både på vann og snø... Noen som vet om vann-ski er vanlig i Sydney? Har ikke sett noe...

- Suzanne


1 kommentar:

  1. Det høres nå ut som du får dagene til å gå da;) Strand, bade, sol, sand.... Herlig!!! Ja, og så litt skole!! Hehe!!

    SvarSlett