lørdag 12. mai 2012

Jeg drar i overimorgen!!!!

Vi hadde en utrolig gøy kveld på byn i går. Var avslutningsmiddag med Gateway først, på en restaurant på en båt :) Fikk god middag og dessert, samt litt taler og kåringer. I 12-tiden gikk vi videre til Cargo, her var det utrolig kjekt!! Det var en utrolig bra siste by-tur i Sydney!

Gikk opp for meg i går da jeg skulle si hade til noen som ikke skulle være med på fellesreisen, at vi drar snart. Blir utrolig trist å dra fra både Sydney og Australia som har vært med på å gi meg så utrolig mange flotte opplevelser og minner ♥ Vi har Surf Camp, Outbacken, Lilla Community, Carins, Great Barrier Reef, Daintree Regnskogen, strandliv og uteliv på Bondi, alle de andre turene på byn, Blue Mountains, Toga-party, Mardi Gras, Palm Beach, Campus, Ralphs Cafe, bo med disse 5 jentene♥ og  masse masse mer!!!! Apropos Lilla Community, så var det $180 igjen etter at alt med avslutnginsmiddagen var betalt, så de skal vi gi til LillaBle utrolig glad for å høre det! Kunne ikke vært en bedre sak :D


Kan ikke si jeg gleder meg til å reise i overimorgen,  har regner ut at fra jeg setter meg på flyet i Sydney til jeg lander i Bergen, er det rundt 34 timer :S Kanskje ikke så rart at jeg ikke gleder meg til det. Men en ting jeg gleder meg til er å komme hjem! Blir så utrolig godt å se alle igjen!!♥

I dag skal vi ha minnekveld med Bondi-jentene her hjemme hos oss, med ost, kjeks og vin. Blir sikkert kjempekoselig, også blir det en siste drink på Bondi Hotel - kanskje med Andreas og de også :)

Vi snakkes hjemme!! :D

- Suzanne ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar