søndag 20. mai 2012

Et kapittel er avsluttet...♥

Da er denne bergensjenten kommet seg trygt hjem i armene til sin kjære, varme og glede fra venner og familie og mange våte kyss fra en viss hund med logrende hale ♥ 
Som dere mest sannsynlig har skjønt, har dette vært en fantastisk tur! Jeg har fått oppleve så utrolig mye som ikke mange andre får oppleve, særlig turen ut i Outbacken. Det var en yummo opplevelse med fantastiske minner som blir med meg resten av livet♥ 

Vi var på Surf Camp, hvor jeg lærte å surfe, gleder meg til å prøve igjen, kanskje i sommer i USA? :)
Ikke den beste stilen akkurat, men klarte nå å stå! :)

Andre opplevelser jeg har fått med meg, er Taronga Zoo, Manly Beach med Australian Open, Canberra - den store tomme byen..., Mardi Gras!!!


Fikk også med meg livet med bed bugs (satser på å glemme den delen..), Cairns - hvor vi så the Great Barrier Reef, Daintree regnskogen og Port Douglas




Var også på Blue Mountains


Toga party og Palm Beach er også gode minner som vil være med resten av livet!


***

Jeg synes det har vært ganske gøy å blogge fra turen her nede, så har bestemt meg for å blogge når jeg drar ut på andre turer ;) Har derfor laget en ny blogg, sjekk den ut ! 
http://mineopplevelser.blogspot.com/

Tusen takk for følge på denne bloggen, håper dere vil fortsette å titte innom den nye innimellom ♥ ;)

- Suzanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar